środa, 31 grudnia 2014

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU !!!

W nadchodzącym 2015 roku, a ten tuż tuż, życzę wam samych najlepszych whisk(e)y w waszych barkach, które wzbogacą nie tylko waszą kolekcję, ale również wasze doznania organoleptyczne, osiągnięte przy tym za rozsądną, przyjazną dla użytkownika cenę - ot takie małe marzenie konesera niech wam się spełni...:)
Szczęśliwego Nowego 2015 Roku!
Jako że zabawie sylwestrowej najczęściej towarzyszy dobry trunek, zobaczcie, na ile sposobów możecie go spożyć dzisiejszej nocy ;)
Anarchista – aż obali królewskie.
Anorektyk – bez zagryzki.
Biolog – do DNA.
Egzorcysta – duszkiem.
Elektryk – pije do oporu.
Erotoman – upija się w trzy d…(cenzura).
Geolog – aż zaliczy glebę.
Grabarz – na umór.
Higienista – tylko czystą.
Ichtiolog – pije, by śledzik miał w czym pływać.
Kamerzysta – aż do urwania filmu.
Kombajnista – aż go skosi.
Konduktor – po kolei
Ksiądz – pije na amen.
Laborant – pije, aż zobaczy białe myszki.
Matematyk – pije na potęgę.
Ornitolog – pije na sępa.
Perfekcjonista – raz a dobrze.
Pilot – nawala się jak Messerschmitt.
Poeta – pije tylko z literatki.
Psychopata – pije jak szalony.
Ślusarz – z gwinta.
Tenisista – pije na sete.
Wampir – daje na szyję.
Wędkarz – zalewa robaka.
Żołnierz – pije seriami.
Na zdrowie...!!! / Tomaz Falkowski

7 komentarzy:

  1. Tomku,

    Zdrówka,szczęścia i nowych bourbonowych odkryć w 2015 roku.
    AK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie...:)
      Planuję parę zakupów na początek tego roku - zobaczę tylko, z jakim skutkiem. A jak Twoje zamiary - jakiś bourbon na celowniku?
      Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego /Tomek

      Usuń
  2. Dzięki. Ja nic nie planuję na razie, bo nie mam skąd kupić czegoś nowego, a ceny w Polsce rzadkich rzeczy są niedorzeczne:). W grudniu przybyło: kolejny "prosto z beki" Blanton's, Sazerac Rye 6yo (USA) i 3 butelki WT 101.
    ak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WT101, to właściwy wybór :) Niewiele jest na półkach bourbonów w wersji standard, reprezentujących sobą owy standard na bardzo wysokim poziomie - a taki właśnie jest WT101. To prawdziwy klasyk nie tylko swojej marki, ale i swojego gatunku, charakteryzujący się wręcz znakomitym stosunkiem jakości do ceny (można go wyrwać już za 89 zł!).
      Skoro wszedłeś w posiadanie aż 3 butelek, to mniemam, że tobie udało się go kupić jeszcze taniej.
      Sazerac Rye 6YO, to kolejny klasyk - gratuluję wyboru ( nie wspominając już o Blantonsie - bo to mamy chyba za sobą ;)
      Pozdrawiam /tf

      Usuń
  3. Sazeraca dostałem w prezencie z USA. Liczyłem na coś z Antique albo Pappyego, ale bez szans już było w listopadzie. Wt101 kupiłem po 69 zł. Grzech byłoby nie wyczyścić półki sklepowej, chociaż ja wolę Maker's Marka z budżetowych bourbonów. Dobry jest Old Fashioned na 101. Blanton's z beczki jest perfekcyjny. Booker's ciągle mnie zaskakuje, jest intrygujący w mojej opinii. A dziś kupiłem jeszcze kolejną butelkę Elijaha 12yo, super jest.

    pozdrawiam, AK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest, bo też i z super bourbonami obcujesz. EC12YO, to bourbon, do którego zawsze będę wracał. Nie wiem, co masz na myśli pisząc "Old Fashioned" - nie do końca jestem przekonany, że to marka american whiskey. Sprecyzuj, o co ci chodzi... :)
      Co do Antique czy VW, to niestety łatwo z nimi nie jest, nawet w Stanach. Widziałem ostatnio Pappiego VW 23YO w amerykańskim sklepie internetowym w cenie 3.500 dolców! To już prawdziwy obłęd...
      Pozdrawiam /Tomek

      Usuń
  4. Old Fashioned to drink na bourbonie:)

    ak

    OdpowiedzUsuń