sobota, 14 grudnia 2013

JACK DANIELS SINATRA SELECT DOSTĘPNA W POLSCE!!!

A jednak stało się!
O specjalnej (i wyjątkowej) edycji whiskey JD - Jack Daniels Sinatra Select - pisałem już na łamach tego bloga. Tam też od kilku tygodni toczyła się dyskusja, czy , ile i za ile JD Sinatra Select będzie dostępna w naszym kraju (kliknij tutaj).
Tym razem mam przyjemność ogłosić, że JD Sinatra Select będzie dostępna w Polsce. Poniżej cytuję tekst prasowy dotyczący tego wydarzenia:
"Na nasz rynek wchodzi Sinatra Select, specjalna edycja marki Jack Daniel’s. Jej właściciel Browan-Forman przygotował ją na zbliżającą się setną rocznicę urodzin gwiazdora.
Sinatra Select zawiera 45 proc. alkoholu i pochodzi ze specjalnych beczek - ze względu na ich przeznaczenie nazywane są beczkami Sinatry
Sinatra Select zawiera 45 proc. alkoholu i pochodzi ze specjalnych beczek - ze względu na ich przeznaczenie nazywane są beczkami Sinatry, informuje Brown– Forman, właściciel marki Jack Daniel's.  Butelka trunku kosztować będzie w Polsce ok. 800 zł.
Frank Sinatra znany był ze swojego zamiłowania do whiskey Jacka Daniel's.  Brown-Forman podkreśla, że gwiazdor przyczynił się do zwiększenia rozpoznawalności brandu.
- Ojcu z pewnością by to pochlebiało. Ta wyborna Tennessee Whiskey, „Old nr 7", jak ją nazywał, była zawsze ważną częścią jego życia. Bardzo lubił zarówno raczyć się nią z przyjaciółmi, jak i częstować nią nowych znajomych. Cieszę się, że mogę nadal być częścią rodziny Jack Daniel's i uważam, że premiera Sinatra Select będzie doskonałym sposobem uczczenia zbliżającej się rocznicy jego urodzin (Frank Sinatra urodził się 12 grudnia 1915 roku – red.) – skomentował Frank Sinatra Jr .
Na czarnej butelce Sinatra Select poza pomarańczowymi akcentami, ulubionym kolorze Franka Sinatry, znajduje się charakterystyczny kapelusz artysty oraz logo Jack Daniel's Country Club. Dołączona jest również broszura opowiadająca historię znajomości Franka Sinatry z marką Jack Daniel's. – podaje Brown-Forman.
Edycja Sinatra Select pojawiła się w na początku tego roku w strefach wolnocłowych. Decyzja Browan-Forman, aby wprowadzić Sinatra Select także do naszego kraju nie dziwi. Polska jest bowiem jednym z najszybciej rozwijających się rynków tzw. brown spirits w Europie. W ciągu ostatnich czterech lat ich sprzedaż rosła u nas średnio o ponad 20 proc. rok do roku.
Tyko od lipca 2012 r. do czerwca 2013 r. Polacy kupili ok. 13,8 mln litrów whisky, o 18 proc. więcej niż rok wcześniej, wynika z danych firmy badawczej Nielsen. Wydatki na nią sięgnęły w tym okresie 995  mln zł. To oznacza wzrost o niemal 16 proc.
Jeszcze dwa lata temu Polacy wydawali na whisky ok. 700 mln zł. W naszym kraju najpopularniejsze są whisky szkockie, w tym głównie te ze średniej półki cenowej: Johnnie Walker Red koncernu Diageo oraz Ballantine's Finest grupy Pernod Ricard.
Niemal co piąta złotówka przeznaczana przez Polaków na whisky przypada na whiskey amerykańskie, do których zaliczany jest właśnie Jack Daniel's. Tylko w czterech pierwszych miesiącach 2013 r.  wielkość sprzedaży tych trunków poszła w górę o ok. 20 proc., podaje Nielsen.

Jack Daniel's jest  czwartą najpopularniejszą marka w Polsce – licząc łącznie dostępne u nas whisky i whiskey. Jej udziały pod względem wielkości sprzedaży przekraczają 8 proc."

24 komentarze:

  1. Pytanie tylko gdzie za taka cene, bo jak narazie dostep do Sintatry jest hmmm zaden? Nie widzialem w zadnym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oto link:
    http://www.smaczajama.pl/sklep/pl/p/Whiskey-Jack-Daniels-Sinatra-Select-0%2C7l/4649

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Tomku. Ja mowie o realnej dostepnosci a nie fotce na stronie :) "produkt chwilowo niedostepny" - o tym mowie. Ilosc Sinatry na rynku w PL mozna liczyc na palcach jednej reki stolarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słusznie. Chyba się z deka pospieszyłem. A wszystko to z troski o naszych rodzimych fanów american whiskey - chciałem, by oni też mogli się nacieszyć tą naprawdę wyjątkową w każdym calu whiskey.
    A w ogóle to mam na imię Tomek, więc ten "Pan" jest zbędny :)
    Jak tylko będziesz znał szczegóły dostępności Sinatry, to daj znać koniecznie. Myślę, że czytelnicy tego posta będą Ci wdzięczni, tym bardziej, że (jak wspominasz) liczba tych flaszek będzie mocno ograniczona. No i sam ciekaw jestem ceny.
    Pozdrawiam /Tomek

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomku, jak juz wypowiadalem sie w innym poscie o Sinatrze. Do hurtowni z ktora mam "jakis tam" kontakt przyszlo 12szt Sinatry i 6 Holiday Selected, choc bylo zamowione sporo wiecej. Na cala firme (6 czy 7 oddzialow w PL) z przeciekow ktore mam - ok. 50szt. Sinatry i moze ze 30 Holidaya. Myslac o innych firmach i hurtowniach, zgaduje ze na rynek do nas wejdzie nie wiecej niz 500szt i to bylaby i tak niezla liczba. W tej chwili brak mozliwosci dokupienia ww produktow. I chyba to byla tylko tzw jednorazowa wrzuta. Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj dostępne są jeszcze na chwile obecną 4 sztuki Sinatry i kilka Holiday.
    https://www.facebook.com/gopllana

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że nie są to jeszcze flaszki z oficjalnej dystrybucji w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oficjalna dystrybucja juz sie dawno skonczyla o ile sie nie myle :) Ktory sklep sie zaopatrzyl to ma. Ja mam dostepne jeszcze 4 szt. JDSS. O kolejnej partii nic nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście kilka polskich sklepów internetowych już ma JDSS w swojej ofercie w cenie oscylującej między 850-900 zł. Cena może tym razem nie jest z kosmosu (pamiętam JDSS w jednym z tych sklepów w cenie ok. 1500 zł), ale też nie jest atrakcyjna na tle znanych mi wcześniej ofert z zagranicy. Mówiąc inaczej - moja flaszka zarobiła już 30%, choć mam ją od niespełna 2 mcy.
    Orientowałem się na rynku brytyjskim (bo o nim ciągle w aspekcie JDSS wspominam) - tam już towar jest na wyczerpaniu, a z oferty jednego z gigantów już zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do kupienia za ok. 700zl wiec tragedii nie ma. Ale pewnie powoli bedzie drozec.

    OdpowiedzUsuń
  11. 700 zł to oferta najlepsza w kraju, więc nie powinno zabraknąć chętnych...

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnych zeby wydac 700zl tez nie ma :) Kto chcial kupic to juz kupil, a jesli ktos sie znajdzie... napewno odszuka kontakt do mnie na tej stronie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już like'owałem Twój sklep, gdyż JDSS jest na mojej liście do zakupu w tym roku, jednak priorytety zdecydowały o kupnie innego trunku w tym miesiącu. Mam nadzieję, że z wysyłką nie będzie problemu, gdyż na Śląsk póki co się nie wybieram ;-).
    PS. Bardzo lubię takie niepozorne sklepy, gdzie z zewnątrz wydaje się, że to taki normalny sklep z alkoholami, a w środku asortyment rozkłada na łopatki. Z amerykańskiej whiskey widzę jednak jedynie JDs..jeżeli masz też inne to jakaś lista z cenami mogłaby przysporzyć Ci nowego klienta (z opcją wysyłkową oczywiście). Jeżeli będziesz chciał coś takiego podesłać to like 71 to ja (TF).
    Pozdrawiam,
    TF

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale gopllana czyli sklep to inny "anonimowy" i on pisal chyba o 800zl. A ja toczylem dyskusje o JD z Tomaszem Falkowskim w innym temacie o Sinatrze na tym blogu. I podawalem swojego maila. Ja nie mam sklepu, ale mam inne dojscia do JDSS. Jesli cos to brzoza3000 malpa wp.pl
    W.B.

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepszego w nowym roku Tomku. tak po tych komentarzach trochę bardziej sie nakreciłem na JDSS , w polsce problem z dostepnoscią zniknął a wręcz jak widzę powyżej sa małe przepychanki kto za 700 a kto ma za 800 haha , dodam ze sklep z linku ktory podałes ma juz spowrotem SS w swojej ofercie. Przyznam ze miałem go na oku w thewhiskyexchange tylko nie sadziłem ze tak szybko zniknie z ich oferty, moze mógł bys mi podzucic namiary na sklep z którego Ty ja zakupiłes albo moze jakis link gdzie mozna cos ciekawego wylicytowac? jakis czas temu wspominales mi o VIRGINIA GENTLEMAN wlasnie ja zakupiem kilka dni temu fajna nowa buteleczka w mojej kolekcji. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, gdzie obecnie na naszym rynku można dostać JD Sinatra Select w cenie ok. 700zł. oczywiście z opcją wysyłki. Jak na razie znalazłem tylko po 850-900.

      Usuń
    2. napisz do mnie brzoza3000 malpa wp.pl

      Usuń
    3. JDSS znów w ofercie The Whisky Exchange!!!

      Usuń
  16. Dziękuję i wzajemnie!!!
    Przyznam (i to pewnie już nie pierwszy raz), że nie jestem jakimś szczególnym fanem marki JD. Jednak przyznać też muszę, że JDSS zrobił na mnie wrażenie pod... każdym względem. Dawno już destylarnia nie wypuściła na rynek tak ciekawej propozycji (nie tylko dla maniaków marki).
    W sklepie, w którym ja się zaopatrzyłem, już dawno nie ma JDSS.
    Na TheWhiskyEx. JDSS był jakiś czas i drożał tam z tygodnia na tydzień. Na moich oczach ta sama oferta z dnia na dzień zdrożała o 25 funtów, zupełnie bez powodu (tego poważnego rzecz jasna).
    Jeśli mogę coś radzić, to ja bym się ewentualnie długo nie zastanawiał nad zakupem w Polsce. Wszędzie na świecie, gdzie pojawił się JDSS, niedługo potem znikał z oferty. A na rynku wtórnym ceny już nie będą atrakcyjne. Butelka ma potencjał i warto go kiedyś wykorzystać ;)
    Co do Virginii Gentleman, to flaszka na odstawienie. Potencjał ma, ale trzeba poczekać. A zatem do szafy z nią!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. a korzystałes moze kiedys z tej strony http://www.worldofwhiskies.com/index.php/component/virtuemart/american tak sie zastanawiam czy by jej nie wypróbować przy okazji najbliższej podróży . Virginii gentelemen oczywiscie ze do szafy

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście korzystałem.
    Niestety, choć dla fanów american whiskey (w tym szczególnie Wild Turkey) oferta wygląda imponująco, to muszę przestrzec przed kilkoma czynnikami, występującymi przy zamawianiu alkoholu z tej witryny.
    Po pierwsze - jest to sklep z siedzibą w Japonii i sprzedaż alkoholu podlega w nim prawu japońskiemu
    Po drugie - Polska nie ma umowy handlowej z Japonią na sprzedaż alkoholu
    Po trzecie - to oznacza, że do ceny towaru ( i ceny wysyłki) należy doliczyć stosowne koszty w akcyzy i VAT
    Po czwarte - akcyzę i VAT naliczają polskie służby celne zależnie od charakteru i wartości butelki
    Po piąte - przesyłka ze sklepu z Japonii nie będzie oznakowana, jako alkohol. często tez wartość tej przesyłki jest niezgodna z fakturą (z uwagi na wspomniany już brak stosownej umowy handlowej)
    Po szóste - nasz urząd celny najpierw poprosi Cię o wypełnienie deklaracji celnej. Albo napiszesz w niej prawdę (zgodnie z fakturą) i wtedy zacznie się naliczanie wszelkich możliwych podatków, albo napiszesz treść z listu przewozowego - to oznacza z kolei napisanie nieprawdy, a służby celne mają prawo zajrzeć do przesyłki. Jakie wtedy mogą być skutki, tego nie wiem...
    Mam nadzieję, że wyczerpałem temat. Twoja decyzja - Twoje ryzyko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena w kraju kosmiczna:)
    Jakby ktoś był zainteresowany, to na początku kwietnia mogę załatwić za 550zł + wysyłka (w sklepach internetowych od 800zł :o)

    whiskymojazono1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda na to, że to najlepsza oferta w Polsce, więc nie powinno być problemu ze zbytem - w końcu fanów marki JD u nas nie brak, a nie każdy ma w posiadaniu portfel bez dna. Powodzenia w realizacji transakcji!

    OdpowiedzUsuń