wtorek, 10 kwietnia 2012

BUFFALO TRACE SINGLE OAK PROJECT DOSTĘPNE W ANGLII

Dla wszystkich, którzy są zainteresowani doświadczeniem, prowadzonym przez Buffalo Trace Distillery pod hasłem SINGLE OAK PROJECT (o którym pisałem już na tym blogu tutaj) mam dobre wieści. Nie musicie póki co prosić znajomych czy rodzinę w USA, żeby wykombinowali wam choć butelkę Single Oak Project (SOP), można ją już upolować w Europie pod adresem: http://www.thewhiskyexchange.com/P-16357.aspx Informacja jest o tyle ważna, że oficjalny zakup SOP na amerykańskim e-bayu z transportem do Polski jest praktycznie niemożliwy i rzeczywiście trzeba kombinować. Podobne problemy czekają tych, którzy zechcą kupić SOP na rynku pierwotnym (o ile w ogóle zdążą, bo każda edycja rozchodzi się błyskawicznie). W swoim czasie zapytałem więc przedstawicieli pewnego brytyjskiego sklepu czy nie byliby w stanie sprowadzić choć kilku flaszek SOP. Stwierdzili, że będzie trudno ale... No i udało się, choć nie jest tak super, jak by mogło być. Można kupić otóż co najwyżej 2 flaszki SOP, zaś sklep nie gwarantuje, jaki numer beczki będzie reprezentowała dana butelka - no cóż, nie można mieć wszystkiego...

2 komentarze:

  1. jestem niesamowicie zazdrosny, ide puscic los lotto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie jest to oferta tania, jednak póki co jedyna na tym kontynencie (przynajmniej o ile mi wiadomo). Tańszy będzie niewątpliwie prywatny "import" ze Stanów, jednak trzeba się tu trochę napracować, no i mieć kogoś tam, żeby spróbował jakoś tę flaszkę przesłać do Polski.
      PS. W lotto to i ja chciałbym wygrać i to nie tylko dla szalonych zakupów wymarzonych whiskey. No cóż...

      Usuń