niedziela, 26 lutego 2012

KNOB CREEK RYE - cz.2

Niedawno na mojej stronie http://american-whiskey.cba.pl/ pisałem o najnowszym pomyśle na znaną i cenioną wśród konsumentów i znawców tematu bourbon whiskey Knob Creek. Mowa o Knob Creek Rye Whiskey (patrz tutaj). Obiecałem wówczas, że podzielę się z Wami każdą nową wiadomością na ten temat. Dziś zatem, w ramach podjętego zobowiązania, prezentuję wizerunek najnowszego (trzeciego już) wcielenia whiskey Knob Creek.

Jak donoszą źródła, Knob Creek Rye Whiskey dostępna będzie od marca 2012 roku, jednak niestety tylko na rodzimym amerykańskim rynku. Zawartość alkoholu ma wynieść 50% (100 proof). Sugerowana cena detaliczna butelki o pojemności 750ml, to 35,99$.

3 komentarze:

  1. Ledwo nabyłem small batch, gdzieś w marzeniach kiełkuje single barrel a tu już rye. eh te nieustanne "chciałbym go mieć".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to rozumiem - często miewam takie przemyślenia. Kilka miesięcy temu miałem Knob Creeka Single Barrel w wirtualnym zasięgu ręki, jednak ktoś mnie uprzedził. Teraz czekam na kolejną okazję, by znów na niego zapolować.
      Cały problem polega na tym, że amerykańska whiskey powstaje w Ameryce, a my jesteśmy tu, w Polsce. Najczęściej oznacza to dwie rzeczy - albo dana whiskey w ogóle do Polski nie zagląda i trzeba jej szukać w europejskich sklepach internetowych (też nie zawsze z sukcesem) albo - jeśli w ogóle tu trafi, to jest od razu 2-3 razy droższa, niż na rynku pierwotnym. Oczywiście bywają wyjątki, ale rzadko (jak to wyjątki). Pociesza mnie jednak fakt, że w porównaniu do tego, co jeszcze było niedawno) jest i może być już tylko coraz lepiej.

      Usuń
  2. Myślę, że będzie lepiej. W końcu whisky jest coraz bardziej popularna. Też mam często ten problem. Ostatnio zaczyna u mnie kiełkować myśl, że jednak tastingi są ważniejsze niż kolekcjonowanie butelek....

    OdpowiedzUsuń