Ostatnio o zmianie etykiet i designu butelek whisky Wild Turkey pisałem w 2011 roku, kiedy to nowy właściciel - Gruppo Campari - po nabyciu marki (i destylarni) w 2009 roku postanowił coś w tej kwestii zmienić. I stało się. Przed 2011 rokiem standardowe wersje WT wyglądały tak;
We wspomnianym 2011 roku butelki WT zmieniły się następująco:
Trwało to jednak tylko do grudnia 2015 roku, kiedy to firma ogłosiła kolejną zmianę konfekcji swoich bourbon i rye whiskey. Obecnie w sklepach należy spodziewać się takiej oto odsłony wizualnej jednej z najsłynniejszych marek american whiskey:
Poniżej przedstawiam szczegóły zmian, bo nie tylko o etykietę chodzi...
1. Po raz pierwszy w historii whiskey WT z jej butelki znika napis "Austin Nichols", czyli firmy-twórcy marki Wild Turkey.
2. Butelka po raz kolejny uległa delikatnej zmianie kształtu.
3. Wraz z etykietami zmianie uległy też nazwy standardowych wersji WT (dla ułatwienia kolejność flaszek zgodna z fotografią u góry):
- Wild Turkey 101 Bourbon (tu po "staremu")
- Wild Turkey Bourbon (dawniej zwany Wild Turkey 81, 40,5% - na rynek amerykański i światowy)
- Wild Turkey Bourbon (dawniej Wild Turkey 86,8, 43,4% - wyłącznie na rynek australijski)
- Wild Turkey Rye
- Wild Turkey 101 Rye
- Wild Turkey 101 8YO (wyłącznie na rynek japoński, tej whiskey brak na zdjęciu)
4. Na dole każdej butelki umieszczono napis: "Bold. Geniuine. True"
5. Zmianie uległa też postać samego indyka, którą wykreowała Julie Rhodes, artystka zajmująca się malowaniem natury.
Jak zapowiada firma, w bieżącym roku zamierza też odświeżyć etykiety pozostałych swoich wersji WT, w tym WT Rare Breed i WT Kentucky Spirit. Jak tylko będę wiedział coś w tej sprawie, to oczywiście zaraz o tym doniosę... :)
PS. Aby zobaczyć wizualizację nowej odsłony Dzikiego Indyka, kliknij tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz