Redaktorem
naczelnym pisma jest Łukasz Gołębiewski, wieloletni dziennikarz
„Rzeczpospolitej”, wydawca, autor wielu książek oraz serwisu Spirits.com.pl
W pierwszym numerze Aqua Vitae znaleźć można takie tematy, jak:
problemy polskiej branży spirytusowej, Matisse – nowe spojrzenia na whisky, rum
i cygara, rozmowa z Christianem Drouinem, prezesem firmy Calvados Christian
Drouin, rozmowa z Mirosławem Pawliną, właścicielem i twórcą sieci sklepów
M&P Alkohole i Wina Świata, relacja z I Warsaw Whisky Fest i z degustacji
masterclass, wizyta w destylarni Jim Beam w Kentucky, wizytówka gorzelni Turew,
historia wódki Soplica, nowe na półkach – czyli dziesięć stron recenzji
trunków, relacje ze spotkań degustacyjnych, kolekcje – jak zbierać miniaturki
alkoholi, książki o alkoholach – recenzje nowości, arcydzięgiel – staropolskie
trunki i przepis na nalewkę, W kuchni – tequila i gravlax.
W
każdym numerze czasopisma mają znaleźć się takie treści, jak: wieści z rynku polskiego i ze świata, przegląd
nowości w ofercie polskich dystrybutorów alkoholi, rozmowa i temat numeru,
reportaż z wizyty w destylarni, a także
materiały poświęcone: historii trunków, historii gorzelnictwa, pasjom
kolekcjonerskim związanym z alkoholem, kulturze podawania i spożywania alkoholu
oraz recenzje książek o alkoholach i noty degustacyjne przedstawiające nowości
na rynku alkoholowym.
Zespół redakcyjny czasopisma tworzą:
Łukasz Gołębiewski (redaktor naczelny), Jarosław Buss (Tudor House), Łukasz Czajka, Mirosław
Pawlina (M&P Alkohole i Wina Świata), Bogumił
Rychlak, Ewa Tenderenda-Ożóg (sekretarz
redakcji).
Czasopismo wydawane jest na papierze kredowym, w nakładzie 1500 egz. Objętość:
80 stron.
Dwumiesięcznik
rozprowadzany jest w prenumeracie
oraz w wybranych sklepach z alkoholami i w wybranych lokalach podających alkohol. Cena pojedynczego numeru to 14,99 zł (w
tym VAT). Roczna prenumerata kosztuje 80 zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz