piątek, 23 stycznia 2015

ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY...

Przede wszystkim chciałbym przeprosić tych z Was, którzy odwiedzaliście mojego bloga w ciągu ostatnich kilku dni. Mogliście odczuć w tym czasie lekką dezorientację, jeśli chodzi o wygląd i ofertę tego bloga - a to wszystko dlatego, że przyszedł czas na podniesienie jego funkcjonalności oraz dlatego, że webmasterem to ja raczej nie jestem... :)
W każdym razie największe zmiany dosięgły prawą stronę tej witryny, gdzie znacznie poszerzyła się oferta rubryk. Mam nadzieję, że teraz blog ten sprosta większości Waszych wymagań (choć pewnie nie wszystkim), oferując następujące rubryki (patrząc od góry):
1. TRANSLATE - ot zwykły tłumacz na w miarę dowolny język świata (dla tych, którym język polski może sprawiać problem)
2. O MNIE - czyli garść informacji o człowieku, który ukochał sobie American Whiskey, w tym szczególnie Bourbona i postanowił dzielić się swą pasją z innymi.
3. VADEMECUM - ta rubryka jest tu o tyle ważna, że z założenia ma ona poszerzać wiedzę na temat American Whiskey i dać odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania i problemy związane z jej odkrywaniem. Wszystkei linki w tej rubryce są mojego autorstwa. Na razie znajdują się tu dwa linki:
 * SŁOWNICZEK - czyli żywy zbiór pojęć i terminów, związanych z whiskey amerykańską, choć nie tylko
* FAKTY I MITY - czyli żywy zbiór obiegających eter tez (i hipotez) na temat whiskey amerykańskiej oraz ocena ich prawdziwości
W najbliższym czasie rubryka VADEMECUM powiększy się o kolejne linki - zaglądajcie więc tu czasem i wiedzcie więcej...
4. ARCHIWUM BLOGA - czyli standardowy spis wszystkich moich postów, posegregowanych zgodnie z czasem ich pojawiania się
5. POSTY MIESIĄCA - czyli lista 5 najbardziej poczytnych postów w przeciągu ostatnich 30 dni
6. OBSERWATORZY - no cóż, zapraszam Was wszystkich do powiększenia tego "elitarnego" klubu ;)
7. POLSKIE ALKO-STRONY - to lista linków do witryn poruszających tematykę whisky (i w ogóle alkoholu), będących produktem krajowej myśli pasjonatów tematu
8. POLSKIE ALKO-BLOGI - to z kolei lista linków do krajowych blogów poruszających tematykę whisky (i nie tylko)
9. FORMULARZ KONTAKTOWY - czyli formularz kontaktowy :) Jeśli jednak wystąpi jakiś kłopot z jego użyciem, zawsze można wysłać do mnie wiadomość na mój adres e-mailowy, podany w rubryce O MNIE
10. SUBSKRYBUJ- jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi moimi postami, zamów sobie informację o pojawieniu się nowych postów na swój adres e-mailowy, po prostu
11. LICZBA ODWIEDZIN - tylko od Was zależy, jaki stan się wyświetli... :)
Zapraszam zatem do odwiedzania tego bloga i korzystania z jego odświeżonego interfejsu.
Pozdrawiam /Tomasz Falkowski

2 komentarze:

  1. Hej,
    Widać, że nie nudziłeś się w ferie :-) Brawo za zmiany - blog zdecydowanie wygląda jeszcze bardziej atrakcyjnie.
    Mam nadzieję, że subskrypcja będzie działać i powiadomienia o nowym temacie pojawia się w skrzynce mailowej co pomoże w regularności odwiedzin.
    Jeszcze raz gratuluję nowej szaty! Jedyne czego brakuje to powiązania z pewnym portalem społecznościowym, ale wiem..znam Twój stosunek do tego tematu.

    PS. Nabyłem Old Grand Dad z lat 80 tak na spróbowanie jak to kiedyś robiono whiskey. Pierwsze wrażenie nie powala, aczkolwiek biorąc poprawke na to, że to 40% i porównując do tej samej półki "cenowej" to myślę, że jest nieźle. Zapraszam na degustację :-)

    Pozdr,
    TF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplementy - doceniam, choć mam świadomość, że webmaster to ze mnie żaden. Niewątpliwie jednak funkcjonalność tego bloga nieco się chyba poprawiła. Co do odnośników do znanych portali społecznościowych, to masz rację - mój stosunek do nich jest określony (tu milczenie :) i póki co nieodwołalny.
      Gratuluję butelki OGD - mam nadzieję, że podzielisz się próbką ze starym znajomym...:) W tym bourbonie jest spora (jak na średnią) zawartość żyta, co nie każdemu przypadnie do gustu, jednak sam fakt, że to lata 80-te czyni z tej whiskey obiekt pożądania.
      Do zobaczenia zatem przy kieliszku OGD!

      Usuń