Jak niedawno ogłosił Brown-Forman, należący do niego Jack Daniels został właśnie oficjalnym partnerem marketingowym najlepszej na świecie ligi koszykówki NBA (w tym również WNBA - czyli Women's National Basketball Association, D-League - czyli NBA Development League oraz USA Basketball).
W historii sportu niewiele w sumie jest przypadków łączenia tej gałęzi rozrywki z przedstawicielami przemysłu spirytusowego. Z producentów bourbon whiskey są to np. Beam-Suntory i Yankees Stadium oraz Heaven Hill Brands i Yum!Center. Partnerstwo z NBA podpisał w swoim czasie również Diageo (właściciel takich marek american whiskey, jak I.W. Harper, Orphan Barrel, George Dickel czy Bulleit).
W ramach partnerstwa z marką Jack Daniels związane będą takie gwiazdy, jak: Michael Jordan, LeBron James czy Chris Paul. Z ich osobami powiązane będą takie produkty, jak koszulki, buty i inne gadżety. Jak potwierdza Emilio Collins (NBA Executive Vice President), oficjalna współpraca z marką Jack Daniels rozpocznie się 17 lutego podczas NBA All-Stars Weekend 2017 w Nowym Orleanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz